توصیه های برای کوچک کردن شکم
توصیه های برای کوچک کردن شکم
کوچک کردن شکم آرزوی هر کسی است که اضافه وزن دارد. شما به راحتی می توانید با این توصیه های ساده شکم تان را کوچک کنید.

توصیه های برای کوچک کردن شکم

کوچک کردن شکم آرزوی هر کسی است که اضافه وزن دارد. شما به راحتی می توانید با این توصیه های ساده شکم تان را کوچک کنید.

 کوچک کردن شکم دغدغه ی این روزهای بسیاری از دوستداران کوچک کردن شکم و مد است، جذابیت و فرم اندام بازیگران هالیوودی، ایده آل بسیاری از افرادی است که به زیبایی می اندیشند. اما چرا بسیاری از ما برای رسیدن به شکل ایده آل بدنمان، به زحمت می افتیم و یا به سختی می توانیم به لاغری شکم برسیم؟ در زیر به ۱۵ خوراکی اشاره خواهیم کرد که اینکار را تسهیل می بخشند:کوچک کردن شکم با جودوسر

باعث بالارفتن سرعت سوخت و سازبدن می شود و اگرصبحانه بخورید تا موقع ناهار انرژی دارید و به سراغ غذاهای ناسالم نمی روید.

کوچک کردن شکم با بادام

بادام حاوی پروتئین هایی است که با گرسنگی مبارزه می کنند. از طرف دیگر حاوی چربی های اشباع نشده ای است که بسیار سیر کننده می باشند. این دو عامل به کاهش وزن و کاهش چربی کمک می کنند. مطالعات نشان می دهد افرادی که بادام مصرف می کنند نیم برابر بیشتر از افرادی که بادام مصرف نمی کنند، چربی های شکمی خود را از دست می دهند.

کوچک کردن شکم با کاهو

کاهو سرشار از فیبر و آب است خوردن آن به پر شدن معده و احساس سیری کمک می کند. در نتیجه با بوجود آمدن احساس سیری به کاهش چربی کمک می کند.

کوچک کردن شکم با لوبیا

به دلیل فیبر و پروتئین موجود در آن برای طولانی مدت احساس سیری می کنید و نیازی به خوردن غذاهای دیگر ندارید.

کوچک کردن شکم با چای یخی

چای یخی را می توان جایگزین سایر نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه و دلستر کرد. با این کار کالری مصرفی روزانه کاهش می یابد و به کاهش چربی در طولانی مدت کمک می کند.

کوچک کردن شکم با سرکه سیب

سرکه سیب آنزیم چربی سوزی را تحریک می کند و سطح قند خون را تنظیم می کند. از طرف دیگر با مصرف سرکه سیب احساس گرسنگی کاهش یافته و موجب سیری می شود.

کوچک کردن شکم با دارچین

دارچین طبع گرمی دارد و به بالا بردن سوخت و ساز بدن کمک می کند.دارچین را می توان به جای شکر عنوان چاشنی و شیرین کننده به غذاها اضافه کرد. دارچین با کاهش کالری دریافتی و از طرف دیگر با بالا بردن چربی سوزی به کاهش وزن کمک می کند.

خواندن این مطلب را از دست ندهید!
راهنمایی عمومی برای افزایش وزن با خیال راحت

برای کوچک کردن شکم آب بیشتری بخورید

آب بیشتری خوردن، سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن را پاکسازی می کند و به عنوان یک کاهش دهنده اشتها کمک می کند و برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد نکات زیر را رعایت کنید:

قبل از غذا آب بخورید

این کار باعث کم شدن ۷۵ کالری در هر وعده غذایی می شود و اگر هر روز این کار را انجام دهید سالانه ۲۷۰۰ کالری کمتر مصرف می کنید.

آب را طعم دار کنید

شما می توانید تکه ای لیمو، نعنا، نارنج برای رهایی از طعم معمولی آب استفاده کنید و حتی لیمو سوخت و ساز بدن را بالا می برد.

آب خنک بخورید

سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن برای گرم کردن آن کالری بیشتری می سوزاند و باعث کاهش وزن می شود.

آب کافی بنوشید

هشت لیوان آب در روز به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام کمک می کند.

نوشیدنی ها را تغییر دهید به جای نوشابه های گازدار از آب استفاده کنید

به جای قهوه با خامه و شکر از قهوه معمولی استفاده کنید.چای سبز حاوی آنتی اکسیدانی به نام کاتچین است که به طور طبیعی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و افزایش چربی سوزی بدن می شود.

  • نویسنده : علی کیان پور
  • منبع خبر : تیم طراحی بادی کلاب